1. Mata siedzenia podłączona do instalacji samochodu – odczytanie kodów błędów ze sterownika. Musimy otrzymać błędy które były zapamiętane w sterowniku przed ich kasowaniem – nie kasuj błędów przed ich zapisaniem!
1.1. Kasowanie, a następnie odczytanie błędów przy wyżej wymienionej konfiguracji.
2. Mata siedzenia odłączona od instalacji samochodu, emulator nie podłączony – kasowanie, a następnie odczytanie błędów.
3. Emulator podłączony do instalacji samochodu – kasowanie, a następnie odczytanie błędów.
Z powyższego wynika, że powinniśmy otrzymać (najlepiej zdjęcia) 4 zestawy błędów w różnych konfiguracjach (pkt. 1, 1.1, 2, 3) – jeżeli błędów jest więcej to musimy dostać zdjęcia wszystkich błędów. Jeżeli zajmują one 2 strony w programie komputera to zdjęcia obu stron. Po otrzymaniu takich danych jesteśmy w stanie pomóc rozwiązać problem.